Επιλογή Σελίδας

Βρίσκεστε ή πλησιάζετε στην εμμηνόπαυση και βάρος στο σώμα σας έχει αρχίσει να προστίθεται σταδιακά;

Πολλές γυναίκες που βρίσκονται στο στάδιο αυτό, εμφανίζουν αυξημένη τάση να παίρνουν βάρος, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς, εξαιτίας των ορμονικών αλλαγών που «βιώνει» ο οργανισμός τους.

Υπάρχουν κάποια μικρά «μυστικά» που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τον έλεγχο.

Προσπαθήστε να παραμείνετε δραστήριες και να ασκείστε τακτικά. Τόσο οι αεροβικές όσο και οι ασκήσεις με ελαφρά βάρη θα σας βοηθήσουν πολύ. Περιορείστε το κάπνισμα.

 

Εσείς Ακόμα να Κλείσετε Ραντεβού???

 

Μειώστε κατά 200 τις συνολικές θερμίδες που καταναλώνετε καθημερινά. Προσπαθήστε να τρώτε θρεπτικά σνακ, γιαούρτι και να πίνετε άφθονο νερό. Εμμηνόπαυση και βάρος είναι αλληλοεξαρτώμενα δυστυχώς!

Θα πρέπει να τρώτε τουλάχιστον δύο μερίδες ψάρι την εβδομάδα, μπορείτε να δοκιμάσετε και συμπληρώματα ιχθυελαίου.

Η ανάγκη του οργανισμού σας σε ασβέστιο αυξάνεται μετά την ηλικία των 50 ετών. Επιλέξτε γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, καθώς έχουν την ίδια ποσότητα ασβεστίου αλλά λιγότερες θερμίδες.

Μην ξεχνάτε τα δημητριακά ολικής άλεσης , πλούσια σε -καλές για την καρδιά- φυτικές ίνες, τα όσπρια (για τη ρύθμιση του σακχάρου), τα φρούτα , όπως μπανάνες, βατόμουρα κ.λπ. και τα λαχανικά, όπως πράσινα φασόλια, σόγια κ.λπ., που περιέχει φυτικά οιστρογόνα.

Περιορίστε στο ελάχιστο το αλκοόλ, μπορεί να σας προκαλέσει εξάψεις, καθώς αυξάνει τη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων. Τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και το αλάτι, καθώς το τελευταίο ευθύνεται για την κατακράτηση υγρών στο σώμα σας. Κάτι που θα σας κάνει συχνά να αισθανθείτε πρησμένη ή βαριά και σας ρίχνει τη διάθεση.

Ένα ζεστό φλιτζάνι καφέ είναι πιθανόν μέρος της πρωινής σας ρουτίνας, αλλά μπορεί να μην είναι η καλύτερη ιδέα στην εμμηνόπαυση.

 

Καλέστε Μας Τώρα!!!

 

Δοκιμάστε αντί για ζεστό καφέ το πρωί, να πιείτε κάτι δροσερό και χωρίς καφεΐνη, όπως ένα φλιτζάνι τσάι από βότανα ή πράσινο τσάι ή ακόμη έναν ντεκαφεϊνέ παγωμένο καφέ.

Και μια τελευταία συμβουλή : αφήστε τη ζυγαριά, πιάστε τη μεζούρα!

Είναι προτιμότερο να ελέγχετε την περίμετρο της μέσης σας πιο τακτικά, παρά το βάρος του σώματος σας. Η αύξηση του κοιλιακού ή σπλαχνικού λίπους αυξάνει τον κίνδυνο για σοβαρές ασθένειες, όπως καρδιοπάθειες, υπέρταση, διαβήτη και ορισμένες μορφές καρκίνου.

Σωστή λοιπόν διατροφή, άσκηση και …χαμόγελο

…Δείξτε υγιείς …παραμείνετε υγιείς!

ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ