Επιλογή Σελίδας

Απρόσκλητη …περίοδος;. Ναι, μπορεί να συμβεί και στις διακοπές σας! Συνεχίζοντας το αφιέρωμά μας στο καλοκαίρι και στις διακοπές, δείτε πως θα τις περάσετε ανώδυνα!

Κατανοώ πως είναι άβολο να ετοιμάζεις βαλίτσα για απόδραση, μικρή ή μεγάλη, και να σου χαλούν..αστάθμητοι παράγοντες τα σχέδια. Μια ξαφνική περίοδος είναι ένας πολύ καλός λόγος για να σας αναστατώσει.

Λίγες όμως συμβουλές θα κάνουν τον πόνο..πιο γλυκό. Έτσι, θα σας επιτρέψουν να χαλαρώσετε και να απολαύσετε τη θάλασσα και τις άλλες δραστηριότητες σας.

Το πρώτο και πιο σημαντικό, το τονίζω πάλι, μην αφήνετε το βρεγμένο μαγιό να στεγνώνει επάνω στο σώμα σας. Πάρτε μαζί σας ένα δεύτερο μαγιό ή ρούχα και εσώρουχα για να αλλάξετε.

Είναι προτιμότερο να αποφεύγετε τις βουτιές σε πολύ κρύα νερά, ειδικά όταν είστε αδιάθετη. Ο οργανισμός σας προσπαθεί να αποβάλει αίμα και το κρύο νερό που συμβάλλει στη συστολή των αγγείων, μάλλον δεν θα σας βοηθήσει καθόλου.

Χρησιμοποιείστε πετσέτα, έστω κι αν η ακτή ..στραφταλίζει στον ήλιο. Μη ξεγελιέστε οι κίνδυνοι παραμονεύουν! Εναλλακτικά βάλτε μια ψάθα ή έστω ένα ρούχο για να καθίσετε στην άμμο ή στα βότσαλα π.χ. το παρεό σας!

 

Εσείς Ακόμα να Κλείσετε Ραντεβού???

 

Ας δούμε λίγο τη διατροφή σας τις .. hot days. Καταναλώστε Ω3 λιπαρά, τα οποία βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, η σαρδέλα, το σκουμπρί.

Καλό θα ήταν να αποφύγετε ή να μειώσετε αισθητά τον καφέ, Στη διάρκεια της περιόδου μπορεί να αυξήσει την ένταση και τους σπασμούς των μυών, με αποτέλεσμα να επιδεινώσει την κατάστασή σας. Επίσης αφαιρέστε ποσότητα αλατιού από το φαγητό, καλό θα σας κάνει!

Φροντίστε ακόμη τις μέρες αυτές να φάτε όσπρια. Υπάρχει ένας λανθασμένος μύθος γύρω από αυτά, όμως μετριάζουν τον πόνο στις δύσκολες μέρες.

Επίσης η κανέλα είναι σύμμαχος σας, καθώς διαθέτει ευεργετικές ιδιότητες και θα σας ανακουφίσει. Φτιάξτε ένα ρόφημα από κανέλα ή βάλτε τη στο τσάι σας.

Τις δύσκολες μέρες θα συνιστούσα να αποφύγετε και τα γλυκά. Ξέρω, αυτές τις μέρες η ανάγκη για σοκολάτα και γλυκό -γενικότερα- εκτοξεύεται. Όμως καλό είναι να αποφύγετε τη ζάχαρη και τα βαριά – σύνθετα σε λιπαρά γλυκά. Καλύτερα φάτε μια φρουτοσαλάτα  με λίγο μέλι, ένα κομμάτι παστέλι, ένα κομμάτι από μια μπάρα δημητριακών, κάτι τέτοιο.

Καταναλώστε δυόσμο και μέντα. Εκτός από τις καταπραϋντικές τους ιδιότητες, θα σας χαρίσουν ευχάριστη αναπνοή, πολύ χρήσιμο δε νομίζετε!;

Συνηθίστε να πίνετε πολλά υγρά, το σώμα σας χρειάζεται ενυδάτωση, είναι πολύ σημαντικό για να λειτουργήσει σωστά.

 

Καλέστε Μας Τώρα!!!

 

Τέλος, ας έχετε πάντα μαζί σας κάποιο αναλγητικό σκεύασμα όπως η ιβουπροφαίνη. Έρευνες έδειξαν ότι είναι πιο αποτελεσματική της παρακεταμόλης και των άλλων αντιφλεγμονωδών φαρμάκων, με ταχύτερη δράση και με καλύτερο προφίλ ασφάλειας. Με τη σωστή χρήση, λίγο πριν οι πόνοι να γίνουν πιο έντονοι ή όταν ξεκινούν, η αποτελεσματικότητα μπορεί να φτάσει μέχρι και 95%.

Υπομονή, αν το διαχειριστείτε σωστά δεν θα χρειαστεί να θυσιάσετε τις διακοπές σας! Κι η περίοδος θα κυλήσει ομαλά χωρίς απρόοπτα!

ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ